2018年10月6日土曜日

Lesson Report Primary October 5th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, October 6, 2018.  
Picture Dictionary Unit 29 (2)Dinner at a Restaurantの単語をCDで確認し、リピートしました。
KISO EIGO  10 月号 Lesson 103,104を学習しました。
ぞれぞれのレッスンの対話を学習し、words and phrases をリピートしました。
Lesson 103では 大切な文を一人一人発表し、確認しました。 
I don’t need help.  
They don’t need help.  
We don’t need help.  
She doesn’t need help.  
He doesn’t need help.  
これはの文のdon't and doesn’t の使い方を忘れないでおきましょう!
Nightzookeeperではお友達紹介文を発表しました。
コメントを書きました。Good work!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 30(1)Listen to the CD, repeat, sing the chant  
KISO EIGO  Lessons 103,104                       
Night Zoo Keeper   
My Best Friend is..   Present and write comments for 2 classmates
Edmodo  Write a comment to your teacher

See you!
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿