2018年11月17日土曜日

Lesson Report Phonics November 16th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, November 17, 2018.  
What are you doing this weekend?

Picture Dictionary Unit 7 ()Our Busy Townの単語をCDで確認し、リピートしました。BINGOをしました。皆気付きましたか?
最近単語を書くスピードが速くなりましたね!
Wonderful!
Phonics ではUnit   Short vowels  a, e, i, o, u  P21Chantを唄いました。
P30の問題を解きました。a u の発音の違いが難しかったですね!
頑張って練習しましょう。pin, pen はバッチリでした!
KISO EIGO  11月号 Lesson 30 He is good at drawing. を学習しました。 
P16, 17を全員でリピートし、練習しました。
What are you good at? (あなたは何が得意ですか?)の質問に対し、
I am good at ... と答えました!
Great work!
Family Album1Bに入りました。
P1-8 CDを聞いて、リピートしました。
皆お家でたくさん練習しているのがわかります。
I am proud of all of you !!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 7 (3)Listen to the CD, repeat, sing the chant  
Phonics  book1  Do P21  Sing chant repeat.  Do P 30
KISO EIGO Lesson 30  He is good at drawing
Ask questions and answers
Family Album  1B  Listen to CD and repeat

See you next week!
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿