2018年11月10日土曜日

Lesson Report Primary November 9th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, November 10, 2018.  
What a nice autumn day!
Picture Dictionary Unit 32 (4)Playtimeの単語をCDで確認し、リピートしました。BINGOをして単語の確認をしました。
KISO EIGO  11月号 Lesson 123, 124 を学習しました。 
それぞれのレッスンのロールプレイングをし、words and phrases を確認しました。
P24 Okay, let's ... の文作りをしました。P29では I /we have ....  She/ he/ Bob has ... の文作りをしました。
Night Zookeeperではクラスメートの作文を発表しました。コメントを書きました。
Good work!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 32(4)Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Play BINGO
KISO EIGO  Lessons 123, 124                    
Night Zoo Keeper  
Present and write comments for the classmate
Edmodo  write a comment to your teacher

Have a wonderful and safe weekend!!
See you!  

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿