2018年11月17日土曜日

Lesson Report Primary November 16th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, November 17, 2018.  
What are you doing this weekend?
Picture Dictionary Unit 33 (2)African Plainsの単語をCDで確認し、リピートしました。My favorite African animal is the ....  I like the ... because it is ....  I want to visit Africa in (yr, month, season.) ....の例文にUnit 33の単語を穴埋めしながらEdmodoに書きました。
KISO EIGO  11月号 Lesson 128, 129を学習しました。 
それぞれのレッスンのロールプレイングをし、words and phrases を確認しました。
P44 Hurry up.  Wait a minute. Wait a moment. Wait a second. のフレーズを練習しました。
P52 で今週の各フレーズを復習しました。
Nightzookeeperでは二名のクラスメートの作文を発表しました。
コメントを書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 33(2) African Plains  
Listen to the CD, repeat, sing the chant. Write in Edmodo using words from Unit 33
KISO EIGO  Lessons 128, 129                   
Night Zoo Keeper  Present and write comments for 2 classmates
Edmodo  write a comment to your teacher

See you!  
Have a nice weekend!!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿