2018年11月7日水曜日

Lesson Report Primary November 6th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Wednesday, November 7, 2018.
It's overcast today.

Night Zookeeperでは新しいトピックで3人目の発表が終わりました。
Well done!
発表の原稿はほとんどの人が修正してPublishしましたが、まだ修正が全て終わっていない人もいます。先生から言われた人は次回のサポートタイムで頑張りましょう。

Picture DIctionaryではPlaytime in the Park の3回目でしたね。
play basketball, go skating などの言葉を使い3人グループでyes/noの調査をしました。Edmodoではその内容をレポートしました!

基礎英語はいよいよ11月号に入りました。Time flies!
School festivalのTopicですね!

<Lesson Review>
Greeting
Picture Dictionary
Units 32 Playtime in the Park (3)
Check the word list. => Practice the pronunciation.

Practice: Do you play basketball? Use the words from #13 to 19.

Kiso-eigo November issue
Lessons 121 and 122
Listen to the CD. => Practice the conversation in class.

Night Zookeeper
Presentation and writing comments to the presenter

Edmodo
Write a message to teacher
Use phrases from Picture Dictionary and write about the team members.

e.g. Towako plays basketball. She doesn’t play baseball. …


Have a great week!
See you on Friday, everyone!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿