2018年7月21日土曜日

Lesson Report Primary July 20th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's July 21, 2018.  
It’s a very hot day! 
Are you going to the pool today??

Typing 練習をしました。 
Q:  What is the most commonly used letter in English?  
A:  ?? お家の人にも聞いてみましょう! 
q、y、pのタイピング練習をしました。
今回でタイピング練習は最後になります。
月曜日からはライティングが始まります。
キーボード操作が不安な生徒は復習しておきましょう!

Picture Dictionary Unit 27 (4)Fairytale Ball (2)の単語をCDで確認し、リピートしました。
BINGO BONGO対決をしました。
KISO EIGO   Lesson 73,74を学習しました。
CDを聞き、words and phrases をリピートしました。
ロールプレイングも練習しました。
P. 64 worriedP. 68 be scared of〜を使っての文作りをしました。
P65の前置詞 in/on/with/forを実演しながら学びました。

Edmodoで先生にメッセージを書きました。 
I am scared of 〜の1文も送ってください!

** NEXT LESSON is Monday, July 23rd  4:45-
Please bring 筆記用具、 Picture Dictionary、ノート、タブレット端末

<Lesson  Review>
Typing practice. q, y, p

Picture Dictionary Unit 27 ()
Listen to theCD, repeat, sing the chant . 
Play BINGO and BONGO

Kiso Eigo June issue  Lesson 73, 74.   
Do words and phrases    
Make sentences

Edmodo   Write teacher a message.  
Write a sentence: I'm scared of...

See you on MONDAY! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿