2018年7月25日水曜日

Lesson Report Primary July 24th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Tuesday, July 24, 2018.  
Picture Dictionary Unit 18 (2)Summer at the Beachの単語をCDで確認し、リピートしました。
今日はBONGO対決をしました。
大人数でやるBONGOは盛り上がりました!
WallaceGromitThe Wrong Trousers4−6をDVDで観ました。
問題を解きました。
昨年自分のストーリーをNight zookeeperに書きました。
今日はそれを暗記しクラスメートの前で発表しました。
皆かっこよかったです!
全員でDVDに出てきた登場人物について書きました。
Theyの使い方に注目です!
Wallace and Gromit are friends,  
They live in England.  
Gromit is a cute dog. 
Wallace is a poor man.  
The penguin is crazy.

Edmodoで先生にメッセージを書きました。
** NEXT LESSON is Thursday, August  4:45-

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 18 (2)Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Play BONGO 
Present your own story from Night Zoo Keeper
Write about Wallace and Gromit on Edmodo
Edmodo   Write teacher a message. 

See you!
Kumiko
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿