2018年7月24日火曜日

Lesson Report Primary July 22nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Monday, July 23, 2018.  
Picture Dictionary Unit 18 (1)Summer at the Beachの単語をCDで確認し、リピートしました。BINGO対決をしました。
大人数でやるBINGOも楽しいですね!It`s lots of fun!
WallaceGromitThe Wrong Trousers1−3をDVDで観ました。
問題を解き、Edmodoで例文をtypeしました。
次に自分のストーリーをNight zookeeperに書きました。
明日は発表をしましょう!
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

** NEXT LESSON is Tuesday, July 23rd  4:45-
<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 18 (1)Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Play BINGO 
Write a story on Edmodo  
Write your own story on Night Zoo Keeper
Edmodo   Write teacher a message. 

See you tomorrow!
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿