2018年9月22日土曜日

Lesson Report Phonics September 21st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, September 22, 2018.  
Picture Dictionary Unit 5 (3)Vegetable Partyの単語をCDで確認し、リピートしました。
Do you like vegetables?  Yes, I do.  I like .... のQ and A を練習し、お互いに質問しました。
Good work!
Phonics ではUnit 3  Consonants P18 (を完成させました。
P19では単語を練習してから、個々に発音練習の発表をしてもらいました。
皆驚くほど上手に発表できました。Wow!
KISO EIGO  9月号。
Lesson 22 Where's the bathroom? 
Go straight, turn left, turn right. のフレーズを復習しました。 
Left and right を練習しました! Lesson 23の予習を簡単にしました。

*サポートタイムではP47can  の文を書いて覚えました。
次回もKISO EIGO 0  8月号を持って来て下さい。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 5 (3)
Listen to the CD, repeat, sing the chant  
Do you like vegetables?  Yes, I do.  I like ....
=> Ask a classmate.

Phonics  book1  Do P18 (1/2), 19  
Read list to the teacher.  
Get a stamp if correct
Write sentences from August issue of KISO EIGO 0


See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿