2018年9月29日土曜日

Lesson Report Primary September 28th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, September 29, 2018. 

Picture Dictionary Unit 28 (4)Picnic Lunchの単語をCDで確認し、リピートしました。Unitの締めくくりとしてBINGO対決をしました。
次回はUnit 29に入ります。
KISO EIGO  9 月号 Lesson 98, 99を学習しました。
ぞれぞれのレッスンの対話を学習し、words and phrases をリピートしました。
P 84, 86, 88 Can you give her/ him a message? 等のフレーズを練習しました。
Nightzookeeperではお友達紹介文をを書きました。 
My best friend is Cindy.  
She is eight years old.  
She is from the USA.  
She lives in ….  
Her favorite … is ….  の例文を使ってお友達紹介文を書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 29 (4)
Listen to the CD, repeat, sing the chant  Play BINGO
KISO EIGO  Lessons 98, 99                          
Night Zookeeper   Write My Best Friend's story  At least 5 sentences 

See you!
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿