2018年9月22日土曜日

Lesson Report Primary September 21st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, September 22, 2018.  

Picture Dictionary Unit 28 (2)Picnic Lunchの単語をCDで確認し、リピートしました。
Edmodo I am going on a picnic with ....
I am going on .... (date)  
We are going to (place) ... by ....  
We are going to pack ... in our picnic basket. 
We are going to play ... after we eat.  
I hope it will be a sunny day! を書きました。
バスケットの中身はUnit 28から選んで書きました。
KISO EIGO  9 月号 Lesson 93, 94を学習しました。
ぞれぞれのレッスンの対話を学習し、words and phrases をリピートしました。
P 64, 65を学習しました。Do does, doesn'tの文作りをしました。
Nightzookeeperでは引き続き自己紹介のコメントを書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 29 (2)
Listen to the CD, repeat, sing the chant  
Write sentences using picnic words on EDMODO

KISO EIGO  Lessons 93, 94

Night Zoo Keeper   write comments 

See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿