2019年1月19日土曜日

Lesson Report Phonics January 18th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, January 19, 2019.  
It is a very nice winter day.  

Picture Dictionary Unit 9 (3)My Family Albumを学習しました。
単語をCDで確認し、リピートしました。
今日は単語を使って文作りをしノートに書きました。
これからたくさんの文作りをします。一緒に頑張りましょう!
My sister is two years old.  Her name is Kate.
My brother is five years old.  His name is Bob.
Unit 5 Silent e  ではP37Chantをうたい、単語を確認しました。
P48,49の問題を解きました。
Good work everyone!
KISO EIGO  1月号 Lesson 38 Vanuatu is nice.を学習しました。
We have a ....の文をよみました。
1C The Zooに入りました!P1−9をCDを聞いて、リピートしました。
皆サポートタイムでも練習していましたね。先生は感動しました!
Keep up the good work!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 9 My Family Album (3)
Listen to the CD, repeat, sing the chant.  
Write sentences using words from the list.
Phonics  book1  Sing P37  Do P48, 49.  
KISO EIGO Lesson 38  Vanuatu is nice.  Read and repeat  Do P16, 17
1D  The Zoo   Read and repeat   P1-9

Have a wonderful weekend!  
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿