2019年1月19日土曜日

Lesson Report Primary January 18th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, January 19, 2019.  
It is a very nice winter day!

Picture Dictionary Unit 37(1)Desertに入りました。
単語をCDで確認し、リピートしました。
新しい単語をノートに書きました。
KISO EIGO  1月号 Lesson 168,169を学習しました。 
それぞれのレッスンのロールプレイングをし、words and phrases を確認しました。
P46ではHe didn’t eat breakfast this morning.  I didn’t go to his concert. の文作りをしました。P 48では、What did you buy?  What did Shunta buy? 等の文を練習しました。
Night Zookeeperでは新しく My favorite things to do. の発表をし、クラスメートにフィードバックを送りました。
Good work!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 37(1) 
Listen to CD and repeat, write new words in the notebook
KISO EIGO  Lessons 166, 169
Night Zookeeper  My favorite things to do.  
Present and write feedback to the classmate.

Have a nice weekend. 
See you in a week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿