2019年1月12日土曜日

Lesson Report Primary January 11th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, January 12, 2019.  
What are you doing this weekend?  
Picture Dictionary Unit 36 (3)Australian Outback の単語をCDで確認し、リピートしました。次の文をEdmodoに書きました。
I want to go to Australia.  
I want to play with a .... 
I want to take pictures with a .... 
A ... has many teeth.  
The ... is the biggest bird in Australia.  
I'm excited to go to Australia.
KISO EIGO  1月号 Lesson 63, 164を学習しました。 
それぞれのレッスンのロールプレイングをし、words and phrases を確認しました。We'llwe + will です。P 28 this, that,, these, those  この4つの単語を使って文を作りました。
忘れていた生徒は今日の復習でパーフェクトですね!
Night zookeeperでは新しくMy favorite things to do. を書きました。
火曜日にはこの続きを書きましょう。
See you!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 36 (3) Australian Outback Listen to the CD, repeat, sing the chant . Write sentences.
KISO EIGO  Lessons 163, 164
Night zookeeper write a new story: My favorite things to do

See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿