2019年1月5日土曜日

Lesson Report Phonics January 4th

Hello Class! This is Towako from MEL School.  
It's Saturday, January 5, 2019.  
Are you enjoying the winter holiday?

Picture Dictionary Unit 9 (1)のMy family album がスタートしました。
家族の呼び方はとっても大事なので完璧に読めるようにしましょう。
書き写したときに間違えた人はしっかり覚えましょう!

Unit 5 Silent e  ではP37Chantをうたい、単語の復習をしました。
P42, 43の単語を読んで書きましたがみんなとっても上手にできました。
Great job!

Reader Book Family Albumの音読リレー頑張りましたね。
練習が足りなかった人はもう一度お家でCDを聴きながら練習してみましょう。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary  
Topic 9(1) My Family Album  
Repeat after the CD Sing the chant.  
Write new words in the notebook

Phonics 1   Unit 5 Silent e  Sing and repeat  P37  Do p. 43, 44

Family Album Reader book 1B 音読リレー


Have a great weekend!
See you next week!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿