2019年2月16日土曜日

Lesson Report Phonics February 15th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, February 16, 2019.  
What are you doing this afternoon?
Picture Dictionary Unit 10  Morning in the Bathroom (3) を学習しました。
単語をCDで確認し、リピートしました。単語を使って文作りをしました。
It is a sunny day.  There are a toothbrush and a hairbrush in the bathroom. 
次回はスペリングテストをします。
Phonics ではUnit 6 Polite Vowelsを学習しました。
P53Chantをうたい、P54, 55を学習しました。
ここに出てきた単語は早めに覚えましょう!次回もGood luck!
1C The Zoo 必ず音読リレーをします。
Kiso Eigo Zero Lesson 42 It was delicious を学習しました。
Lesson 41には後日戻ってきます。お待ちください!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 10 Morning in the Bathroom (3)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Write sentences using words from the list.
Phonics  book1  Do Unit 6  Polite vowels  listen and repeat Sing P53.  
Do P54, 55
1D  The Zoo  Finish comprehension
Kiso Eigo  Zero  Lesson 42  It was delicious

Have a lovely weekend!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿