2019年2月9日土曜日

Lesson Report Phonics February 8th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, February 9, 2019.  
Where did the sun go?  
Picture Dictionary Unit 10  Morning in the Bathroom (2) を学習しました。
単語をCDで確認し、リピートしました。
Unit 9のリベンジテストをしました。
頑張っているのに100点がなかなか取れません。
次回は最後のリベンジテストです。
全員で100点を目指しましょう!
Unit 5 Silent e のリベンジテストをしました。
Unit 6 Polite Vowelsに入りました。
1C The ZooNew wordsを学習しました。次回は音読リレーをします。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 10 Morning in the Bathroom (2)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Revenge spelling test 10 words 
Phonics  book1  
Test P 51  Do Unit 6  Polite vowels  listen and repeat 
1D  The Zoo   Read and repeat  New Words

Have a great three-day weekend!

Kumiko
x

0 件のコメント:

コメントを投稿