2019年2月23日土曜日

Lesson Report Phonics February 22nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, February 23, 2019.  
It is the last Saturday of February!

Picture Dictionary Unit 10  Morning in the Bathroom (4) を学習しました。
単語をCDで確認し、リピートしました。
7問のスペリングテストをしました。100点をとれた生徒は自分を褒めてあげましょう!Great work! 次回はTopic 11に入ります。
Phonics ではUnit 6 Polite Vowelsを学習しました。
P56, 57を学習しました。
リスニングがしっかりできました。
Wonderful!
1C The Zooの音読リレーをしました。
しっかりできなかった生徒は来週までに頑張って練習をしておきましょう。
Kiso Eigo Zero Lesson 43を学習しました。
What do you want to watch?  
I want to watch ....  Q and Aをパートナーと練習しました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 10 Morning in the Bathroom (4)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Spelling test from the list 
Phonics  book1  Do Unit 6  Polite vowels.  
Do P56, 57
1D  The Zoo  Do reading relay

Kiso Eigo  Zero  Lesson 43  
What do you want to watch?  Q and A with a partner

Have a fun weekend!  
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿