2019年2月16日土曜日

Lesson Report Primary February 15th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, February 16, 2019.  
What are you doing this weekend?
Picture Dictionary Unit 41 Sports Day(1)の単語をCDで確認し、リピートしました。
以下の文を新しい単語で穴埋めをし、Edmodoに書きました。
How many ... do you have in your closet?  
I have ... .... in my closet.  
What color are they?  They are ....
KISO EIGO  2月号 188, 189を学習しました。 
それぞれのレッスンのロールプレイングをし、words and phrases を確認しました。 
Is that okay?  Let's not bother him.  Let's not call him.  等の文作りをしました。
Let's とはlet usの単語を短くしたものと確認しました。
Night Zookeeper では前回の続きを書きました。
先生にメッセージをEdmodoに書きましょう。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 40 Sports Day (1) 
Listen to CD and repeat, write sentences using words from list
KISO EIGO  Lessons 188, 189
Add sentences to Night Zookeeper
Write teacher a message on Edmodo

Have a good weekend. 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿