2019年2月26日火曜日

Lesson Report Primary February 26th

Hello Class! This is Towako from MEL School.  
It's Tuesday, February 26, 2019.  
How are you doing?

Picture Dictionary Unit 42 Animal OrchestraではCan you play the flute?などPartnerにリストの楽器を弾けるかを聞き結果をEdmodo に投稿しました。

基礎英語では体調の言い方を練習し、shouldを使ってアドバイスをする練習をしましたね。
What's wrong?
I feel sleepy.
You should go to bed.
などの会話をみんなで楽しみましたね!
また、enoughなどの発音を確認しました。しっかり読めるようにしておきましょう。

Night ZookeeperのPresentationの順番を決めました。
しっかり準備しておきましょう。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 42  Animal Orchestra (2) 
Listen to CD and repeat.
Ask and answer if the partner can play the musical instrument.
Write the report and post it to Edmodo

基礎英語  Lessons 196 and 197
Listen and repeat
Practice repeating with Teacher and a partner
Activity: What's wrong?
I feel sleepy.
You should go to bed. 


Enjoy the rest of the week.
See you all on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿