2020年2月22日土曜日

Lesson Report Starter February 21st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, February 22, 2020.  
It is chilly today!  

Picture Dictionary Topic 9 (2) My Family Album ではCD を聞いて単語をリピートし、chantを歌いました。新しい単語を復習し、mother, father, Friday, February をリストに加えてBINGOBONGO対決をしました。
皆発音も完璧でした!
Let's go! Workbook ではP61 Color the bird yellow.  Color the car red.  Color the dinosaur green. の指示でカラーをし、他は好きな色に塗ってもらいました。それぞれの作品を英語で発表しました。
Good work everyone!

<Lesson  Review>                         
Picture Dictionary Unit 9 My Family Album (2)
Listen to the CD, repeat, sing chant. DO BONGO and BINGO
Let's Go  workbook  P61


Have a nice weekend.  
See you next week!

 Kumiko
x

0 件のコメント:

コメントを投稿