2020年2月8日土曜日

Lesson Report Starter February 7th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, February 8, 2020.  
It is sunny but a chilly day!  

Picture Dictionary Topic 8 (2) Getting Around ではCD を聞いて単語をリピートし、chantを歌いました。BINGO and BONGOのゲームをしながらたくさんの単語を覚えました!!
Let's go! Student Bookではアルファベットを復習しました。ゲーム形式でアルファベットを順番に発表をしました。Mの次はN.急ぐとなかなか難しかったようですね!
Let's go! Workbook Lesson 27 で単語とアルファベットの復習をしました。

<Lesson  Review>                         
Picture Dictionary Unit 8 Getting Around  (2)
Listen to the CD, repeat, sing chant. Play BINGO and BONGO

Let's Go student book and workbook   
Review alphabet

Have a nice weekend.  
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿