2020年2月1日土曜日

Lesson Report Starter January 31st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, February 1, 2020.  
It is sunny today!  

Picture Dictionary Topic 8 (1) Getting Around ではCD を聞いて単語をリピートし、chantを歌いました。1-10までの単語をノートに書きました。絵を見ないで単語が読めるかチャレンジしました。これができると、初めてできた~と言えます!
次回も頑張りましょう!

Let's go! Student BookではP60 を復習しました。
Let's go! Workbook P61 のパズルの続きを解きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 8 Getting Around (1)
Listen to the CD, repeat, sing chant. Write new words 1-10 in NB

Let's Go student book P60  WB P61

Have a nice weekend.  
See you later.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿