2016年7月13日水曜日

Lesson Report Primary-1 July 12th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Wednesday, July 13, 2016.  

It's cloudy and humid today.
昨日のレッスンから Silent e のレッスンがスタートしました。
最初は難しく感じた人が多かったようですが、だんだんルールを理解することができましたね!
Great job!
英語のリーダーブックでは Is it ...? と質問する練習をしました。
みんな発表が上手にできました!
Picture DictionaryのTopic 3 Colors under the sea の速い歌もとっても上手に歌えました。
Amazing!

Lesson Review
This is Phonics 1
Unit 5 Silent e
Practice the key words and jingle  (pp. 37-38)

Up and Away Reader Level 1A
Magic Picture Board page 1-3
Activity: Is it a cat?  No, it is not. It is a lion.

Picture Dictionary Topic 3 Colors under the sea
Shipwreck song

Have an awesome week!
See you on Friday.

Towako





0 件のコメント:

コメントを投稿