2016年7月27日水曜日

Lesson Report Primary-1 July 26th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Wednesday, July 27, 2016.  

It's cloudy and cool today.
きのうはPicture Dictionaryの新しい歌にチャレンジしました。
みんななかなか上手に歌えましたね。
リーダーブックは1-9ページまでの音読リレーをしました。
みんなとっても上手に読めましたね!
夏休みの宿題も渡したので、少しずつ取り組みましょう。

Lesson Review
This is Phonics 1
Unit 5 Silent e
Practice the key words and jingle  (pp. 37-38)
Reading (pp. 41-42) Review

Up and Away Reader Level 1A
Magic Picture Board page 1-9
Activity: Reading relay

Picture Dictionary  Topic 4
Check the words and sing the chant


Have a good day!
See you on Friday.

Towako








0 件のコメント:

コメントを投稿