2016年7月9日土曜日

Lesson Report Primary-2 July 8th

Hello Class! This is Towako from MEL School.  
It's Saturday, July 9, 2016.  
It's rainy today.
昨日はOxford Discover では this/that/these/those の練習をWorkbook でたくさんしましたね。
みんな上手に使い分けができるようになってきました。
Great job!
基礎英語は少し難しい表現もありましたが、ほとんどの人がテキストを見ないで発表できました。
Wonderful!!
Picture Dictionary では What would you like ...? I'll have ..., please.
の練習をしました。英語でかっこよくレストランで注文できるといいですね!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 30 (2
Practice saying the words
Sing chant 
Activity: What would you like ...? I'll have ....
基礎英語-1  Lessons 63 and 64  Listen to skit, and practice reading aloud. Ask some questions and answer 
Role play
Oxford Discover Workbook
Unit 2 Grammar this/that/these/those
Vocabulary

Have a great weekend!
See you on Tuesday.

Towako




0 件のコメント:

コメントを投稿