2016年7月13日水曜日

Lesson Report Primary-2 July 12th

Hello Class! This is Towako from MEL School.  
It's Wednesday, July 13, 2016.  
It's cloudy and humid today.
昨日はPicture Dictionary Topic 30の仕上げで単語をアルファベット順にノートに書きました。
同じアルファベットで始まる単語が多くて大変でしたが、みんなで協力して最後は全員がきちんと完成させました。
Great job!
基礎英語は少し難しい表現もありましたが、テキストを見ないで発表できた人もいましたね!
Wow! That was really impressive!
Oxford DiscoverではListeningに挑戦しました。
みんなよくできました。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 30 (3
Practice saying the words
Sing chant 
Activity: Write the words in the alphabetical order
基礎英語-1  Lessons 66 and 67  Listen to skit, and practice reading aloud. Ask some questions and answer 
Role play

Oxford Discover
Communicate  Listening


Enjoy the rest of the week.
See you on Friday!

Towako





0 件のコメント:

コメントを投稿