2016年7月16日土曜日

Lesson Report Primary-1 July 15th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Saturday, July 16, 2016.  

It's cloudy and humid today.
昨日のレッスンでは Silent e の練習をさらにしました。
グループでの発表はみんなとてもよく頑張りました。
ほとんどタイムの差がなくてびっくりしましたね!
Great job!
英語のリーダーブックでは What is it ...? と質問する練習をしました。
なかなか当たらないカードもありましたね。
Picture DictionaryのTopic 3 Colors under the sea の速い歌はすっかり上手に歌えるようになりました。
Wonderful!

Lesson Review
This is Phonics 1
Unit 5 Silent e
Practice the key words and jingle  (pp. 37-38)
Reading (p. 39)

Up and Away Reader Level 1A
Magic Picture Board page 1-4
Activity: What is it?  Is it a notebook?

Picture Dictionary Topic 3 Colors under the sea
Shipwreck song

Have a great three-day weekend!
See you on Tuesday.

Towako






0 件のコメント:

コメントを投稿