2016年7月19日火曜日

Lesson Report Primary-1 July 19th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's 
Wednesday, July 20, 2016.  
It's  another hot and humid day! 
サポートタイムでphonicsかるたをしました。
完璧に単語を覚えましたね!Super!
This is Phonics 1  Unit 3 Silent eを学習しました。
P37chantを確認しました。PeteEveは人の名前なので大文字で始めましたね。
Juneは月の名前。これもまた大文字でスタート。
たくさんの単語と英語のルールを覚えました! 
P38Jingleを唄い、P40を学習しました! Good work everyone!

Up and Away reader 1  Magic Picture Board(4) のP1-5を音読練習しました。I am ....  I am a student.  I am not a teacher.を発表しました。動物絵カードを使用し、Grammarの練習もしました。A giraffe, an elephant等。ここでもルールを忘れずに使えました。
Picture Dictionary  Topic   Colors Under the SeaChantを唄いました
最初にこのChantを紹介した時、全く唄えず、むずーと嘆いていた同じクラスとは思えないレベルでした!Wonderful! 頑張った自分をほめてあげましょう!
Topic4の単語を紹介しました。
次回は続きを練習しましょう。

Lesson Review
This is Phonics 1,  sing chant for Unit   
Silent e  (3)  Practice key words P37.  Say your favorite word from the list and present . Sing P38 with rhythm.  Do P 40,  Step 1,2

Up and Away reader 1 Magic Picture Board
Review and practice P1-5  Present, I am ....  I am a student.  I am not a teacher.  
Do grammar word game with animal cards. 

Picture Dictionary  Topic 3  Colors under the sea sing jingle.
Practice new words from Topic4 


Have an exciting  weekend! 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿