2016年7月6日水曜日

Lesson Report Primary-2 July 5th

Hello Class! This is Towako from MEL School.  
It's Wednesday, July 6, 2016.  
It's cloudy today.
昨日のレッスンでは基礎英語7月号に入りました。
Tomio's TV debut のお話でしたね!
単語がたくさんありましたが、みんなしっかり覚えられました。
Great job!
Congratulations! はよく使う言葉なので上手に言えるように頑張りましょう。
Oxford Discover では this/that/these/those の練習をしました。
使い分けができるようにしていきましょうね。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 30 (1
Practice saying the words
Sing chant 
基礎英語-1  Lessons 61 and 62  Listen to skit, and practice reading aloud. Ask some questions and answer 
Role play
Oxford Discover 
Unit 2 Grammar  this/that/these/those


Enjoy the rest of the week.
See you on Friday!

Towako



0 件のコメント:

コメントを投稿