2016年11月19日土曜日

Lesson Report Primary-1 November 18th

Hello class! This is Towako from MEL School.
It's Saturday, November 19, 2016.  

It's rainy and cold today.
きのうはUp and Away Reader 1D The Naughty Monkey の続きを読み進めました。
Mrs. LeeはSunnyはnot good pet と言っていましたね。
この先はどうなるのでしょう?

This is Phonics 2  Unit 2  Vowel  Digraphの学習に入りました。
新しいルールをしっかり覚えましょう!
Picture Dictionary  Chantのカラオケに挑戦しました。
みんな上手に歌えましたね!
Super‼


Lesson Review
This is Phonics -2
Unit 2 Vowel Digraphs (pp. 21-22)
Check the key words
Practice the jungle

Up and Away Reader Level 1D
The Naughty Monkey 
Reading practice pp. 1-7

Picture Dictionary  Unit 8 Getting Around
Practice the words and chant
Activity: What's that?  - It's a car.



Have a great weekend!
See you next week!


Towako





0 件のコメント:

コメントを投稿