2016年11月9日水曜日

Lesson Report Primary-1 November 8th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, November 9th.  ]

It's  a windy fall day! 
サポートタイムではconsonant diagraphsのカードゲームをしました。
絵を見て単語を言うのは慣れるまで大変でしたね。 
This is Phonics 2  Unit 1 Consonant Diagraphs (7)を学習しました。
Chantを唄い、P5の単語を確認し、P 6Chantを大きな声で唄いました。
P16, 17 を学習をしました。ペアで内容を確認し、皆でP16, 17の文を大きな声で読んでみました。
Great work! 
Up and Away reader 1C The Zoo. New words P24-26 の単語を学習しました。

Picture Dictionary  Topic 7 の単語のリピートをしChant を唄いました。

Lesson Review
This is Phonics 2,  sing chant for Unit 1 P 5, 6
Do P 16,17

Up and Away reader 1C  The Zoo
Read aloud P 24-26  Underline NEW WORDS


Picture Dictionary  Topic 7  Our Busy Town (5)  Repeat words, Sing the chant


Have a great week!   See you in a few weeks!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿