2016年11月19日土曜日

Lesson Report Primary-2 November 18th

Hello Class! 
This is Towako from MEL School.  
It's Saturday, November 19, 2016.
It's rainy and cold today.

Picture DictionaryではAnimal Orchestraで楽器のことばを学習しました。
I want to try flute.などの表現を使って会話の練習もしましたね!
基礎英語ではSayaのCinderellaの続きをRole playで再現しました。
長いセリフを頑張りましたね!
Oxford DiscoverではAnakのお話しの音読練習をしました。
みんなとっても上手に読めました。
Great job!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 42 Animal Orchestra
Check the new words
Sing the chant
Activity: I want to try bongo drums. Do you want to try it?

基礎英語1
Lessons 133 and 134
Practice the skit
Role play

Oxford Discover Unit 6 Where do animals live?
Student Book pp. 58-59
Practice reading aloud on page 58



Have a great weekend!
See you next week.

Towako























0 件のコメント:

コメントを投稿