2016年11月30日水曜日

Lesson Report Primary-1 November 29th

Hello class! This is Towako from MEL School.
It's Wednesday, November 30, 2016.  

It's cloudy and cold today.

Up and Away Reader 1D The Naughty Monkey ではMrs. LeeがSunnyをZooに連れて行ってしまいました!でもBad manのお蔭でSunny の活躍の場面がありました。
続きはどうなるのでしょうね!

This is Phonics 2  Unit 2  Vowel  DigraphのFamily Wordのチーム対決をしました。
わずかな差しかつかない接戦でしたね。
Great job!

Picture Dictionary  は新しいトピックに入りました。
みんなの家族の紹介ができるように頑張りましょう!


Lesson Review
This is Phonics -2
Unit 2 Vowel Digraphs (pp. 21, 24 and 26)
Check the key words
Practice the PLUS jungle
Reading

Up and Away Reader Level 1D
The Naughty Monkey 
Reading practice pp. 1-17

Picture Dictionary  Unit 9 My family album
Practice the words and chant



Enjoy the rest of the week!
See you on Friday.


Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿