2016年11月30日水曜日

Lesson Report Primary-2 November 29th

Hello Class! 
This is Towako from MEL School.  
It's Wednesday, November 30, 2016.
It's cloudy and cold today.

Picture Dictionaryではpets についてクイズづくりをしました。
みんな上手にできましたね!

基礎英語では大声対決とReading Relay をしました。
Great job!

Oxford DiscoverではDayoとan elephant についての物語の内容を詳しく理解できましたね。
文法についても学びました。
少し難しかったようですが頑張りましたね!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 43 Pets
Check the new words
Sing the chant
Activity: Can the dog climb trees?

基礎英語1
Lessons 139
Practice the skit
Reading aloud fight
Reading relay

Oxford Discover Unit 6 Where do animals live?
Reading Dayo’s New Friend
Workbook pp. 48-49



Enjoy the rest of the week!
See you on Friday!

Towako

























0 件のコメント:

コメントを投稿