2016年11月26日土曜日

Lesson Report Primary-2 November 25th

Hello Class! 
This is Towako from MEL School.  
It's Saturday, November 26, 2016.
It's sunny and cold today.

Picture Dictionaryではpets について学びました。
No one has a pet!
今ペットを飼っている人は誰もいませんでしたね。
基礎英語ではBoys' team VS Girls' team でロールプレイをしました。
どちらも上手にできました。
Wonderful!
Oxford DiscoverではDayoとan elephant についての物語を読みましたね。
みんな内容が速くつかめるようになってきました。
Great job!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 43 Pets
Check the new words
Sing the chant
Activity: What do you want for a pet?

基礎英語1
Lessons 138
Practice the skit
Role play

Oxford Discover Unit 6 Where do animals live?
Reading Dayo’s New Friend
Workbook pp. 48-49



Have a great weekend!
See you next week.

Towako
























0 件のコメント:

コメントを投稿