2016年11月2日水曜日

Lesson Report Primary-1 November 1st

Hello class! This is Towako from MEL School.
It's Wednesday, November 2.  

It's cloudy today.
This is Phonics 2  Unit 1 Consonant Digraphではリスニングのクイズにチャレンジしましたね。
たくさん当たった人がいましたね。
Great job!
Up and Away Reader 1C  The Zoo はお話しを読み終わりました。
次回は音読リレーをします。
サポートタイムは練習時間にするのでおうちで練習してできなかったところを聞いてくださいね!
Picture Dictionary  はWorksheetの間違い探しをしました。
Chantが上手に歌えるようになりましたね!

Lesson Review
This is Phonics -2
Unit 1 Consonant Digraphs (pp. 5-6)
Check the key words
Practice the jungle
Listening (p. 13)

Up and Away Reader Level 1C
The Zoo
Reading practice pp 18-23

Picture Dictionary
Topic 7 Our Busy Town
Practice the words and chant
Worksheet #1


Enjoy the rest of the week!
See you on Friday!

Towako



0 件のコメント:

コメントを投稿