2017年1月10日火曜日

Lesson Report Primary-1 January 10th

Hello class!
This is Towako from MEL School.
It's Tuesday, January 10, 2017.

It's sunny today.  

This is Phonics ではチーム対決を2回戦行いました。
どちらも接戦で1-1の引き分けでしたね。
Great job!

Up and Away reader 2A The Very Dangerous Driverの続きを読みました。
Mr. Leeたちは危うく電車と衝突!
どうなるのでしょう。

Picture DictionaryはBreakfast Timeに入りました。
美味しそうな単語がたくさんありましたね!


Lesson Review
This is Phonics -2 
Unit 3 Consonant Blends (pp. 37-40)
Check the key words
Practice the jungle
Speaking (pp. 39-40)


Up and Away Reader Level 2A
The Very Dangerous Driver
Reading practice pp. 1-13

Picture Dictionary  Unit 11 Breakfast Time
Practice the words and chant


Have a great week!
See you on Friday!

Towako


0 件のコメント:

コメントを投稿