2017年1月28日土曜日

Lesson Report Primary-2 January 27th

Hello class!
This is Towako from MEL School.  
It's Saturday, January 28, 2017.
It's sunny and beautiful today.

Picture Dictionaryではいよいよ最後のTopic Growing Up に入りました。
What do you want to be in the future?
みんなのなりたいものがわかりましたね。

Oxford Discoverでは新しいTopic Math のReadingに挑戦しました。
内容を想像して理解することができました。
Great job!

基礎英語では過去形の確認をしました。
しっかり理解しましょう。
大声対決ではみんなとってもよく頑張りました!!
Wonderful!



Lesson Review
Picture Dictionary Topic 50 Growing Up
Check the new words
Sing the chant
Activity: What do you want to be in the future? - I want to be a juggler.

Oxford Discover 
page 90
Unit 9 Read: Working with Numbers

基礎英語 Lesson 170  Grammar 過去形
Lessons 171 and 172
Reading and Vocabulary practice
Practice repeating
Reading aloud competition



Have a great weekend!
See you next week!

Towako













0 件のコメント:

コメントを投稿