2017年1月25日水曜日

Lesson Report Primary-2 January 24th

Hello class!
This is Towako from MEL School.  
It's Tuesday, January 24, 2017.
It's sunny and cold today.

Picture Dictionaryの The Fairground ではみんなにクイズを作ってもらいました。
最初は難しかったようですが、だんだん上手に作れるようになりましたね!


Oxford Discoverでは新しいTopic Math に入りました。

英語で足し算などを言えるようにしていきましょう!

基礎英語ではRole playをしました。
みんなとても上手にできました!
Great job!



Lesson Review
Picture Dictionary Topic 49 The Fairground
Check the new words
Sing the chant
Activity: making a three-hint quiz

Oxford Discover 
page 88
Unit 9 Get ready
Words: math

基礎英語 Lesson 168-169
Reading and Vocabulary practice
Practice repeating
Role play



Enjoy the rest of the week!
See you on Friday.

Towako












0 件のコメント:

コメントを投稿