2017年1月10日火曜日

Lesson Report Primary-2 January 10th

Hello class!
This is Towako from MEL School.  
It's Tuesday, January 10, 2017.
It's sunny today.

Picture Dictionaryでは引き続きhe Doctor's で身体のことを表現する練習をしました。
What's the matter?  Take care! などの会話を練習しました。

Oxford DiscoverではArnold's Apple Tree のお話を読みました。
続きは時間読み進めましょう。

基礎英語ではWhat is Mitaka famous for? で始まる会話を練習しました。
みんな大変そうでしたが頑張りました。
Repeatingにも挑戦しましたね。
Role playも頑張りました。Great job!

*次回から基礎英語は1月号です!


Lesson Review
Picture Dictionary Topic 47 At the Doctor's
Check the new words
Sing the chant
Activity: What's the matter? I have a headache. Take care! Thank you!

Oxford Discover Unit 8 Four Seasons
Student Book p. 76-79
Learn: Captions
Story: Arnold's Apple Tree

基礎英語 Lessons 158 and 159
Reading and Vocabulary practice
Activity: What is Mitaka famous for?
Role play



Have a great week!
See you on Friday.

Towako








0 件のコメント:

コメントを投稿