2017年1月25日水曜日

Lesson Report Primary-1 January 24th

Hello class!
This is Towako from MEL School.
It's Tuesday, January 24, 2017.

It's sunny and cold today.  

This is Phonics ではReadingに挑戦しました。
いろいろな文のなかのconsonant blends を探しました。
たくさん見つかりましたね!

Up and Away reader 2A The Very Dangerous DriverのNew WordsでBingoをしました。
みんな単語の意味をよく覚えていました。
Great!

Picture Dictionaryでは新しいTopicに入りました。
Kitchenにあるものを英語で言えるようになりましょう。

Lesson Review
This is Phonics -2 
Unit 3 Consonant Blends (pp. 37-40)
Check the key words
Practice the jungle
Reading and Writing (pp. 47-48)

Up and Away Reader Level 2A
The Very Dangerous Driver
New Words pp. 24-26
Bingo Game

Picture Dictionary  Unit 12 Clean up the kitchen
Practice the words and chant



Have a great week!
See you on Friday!

Towako






0 件のコメント:

コメントを投稿