2017年1月6日金曜日

Lesson Report Primary-2 January 6th

Happy New Year!
This is Towako from MEL School.  
It's Friday, January 6, 2017!!
It's sunny and cold today.

Picture Dictionaryでは新しいTopic At the Doctor's で身体のことを表現する練習をしました。
英語で具合が悪いところを伝えられましたね!

Oxford Discoverではいろいろな季節にどんなことをするのかを英語で表す練習をしました。
表現できることが増えてきました。
Work harder!!

基礎英語では冬休みらしい場面について練習しましたね!
Great job!


Lesson Review
Picture Dictionary Topic 47 At the Doctor's
Check the new words
Sing the chant
Activity: What's the matter?

Oxford Discover Unit 8 Four Seasons
Student Book p. 76
Learn the new words

基礎英語 Lessons 156 and 157
Reading and Vocabulary practice



Get ready for school!
See you next week!

Towako







0 件のコメント:

コメントを投稿