2017年1月15日日曜日

Lesson Report Primary-1 January 13th

Hello class!
This is Towako from MEL School.
It's Saturday, January 14, 2017.

It's cloudy and very cold today.  
Did you see the snow?

This is Phonics では単語の速読みに挑戦しました。
タイムはどうでしたか?

Up and Away reader 2A The Very Dangerous Driverの続きではついにMayとJimmyは
Mr. Leeの車から降りてしまいました。
いろいろな人も怒っていましたね。この後はどうなるのでしょうね!


Picture DictionaryはBreakfast Timeに入りました。
ペアでDo you like eggs?など相手がその食べ物を好きか嫌いか英語で聞きあいましたね!


Lesson Review
This is Phonics -2 
Unit 3 Consonant Blends (pp. 37-40)
Check the key words
Practice the jungle
Reading (pp. 41-42)


Up and Away Reader Level 2A
The Very Dangerous Driver
Reading practice pp. 8-17

Picture Dictionary  Unit 11 Breakfast Time
Practice the words and chant
Activity: Do you like toast?  Yes, I do. / No, I don't.


Have a great new week!
See you on Tuesday!

Towako



0 件のコメント:

コメントを投稿