2019年5月11日土曜日

Lesson Report Phonics 1 May 10th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, May 11, 2019.  
It is a very nice day!

Picture Dictionary Unit 8(1) Getting Aroundの単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。新しい単語をノートに書きました。
Phonics ではP8,9の アルファベットchantを練習しました。
テンポに慣れましたね!
P7の小文字の(下半分)の問題を解き、ホワイトボードに書きました。
Good work
アルファベットカードを一人ずつ引いてクイズに答えました。
来週までにP8, 9Chantを覚えましょう!
クイズの名人になれます!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 8 Getting Around (1)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Write new words in the notebook.
Phonics  Book1 Practice alphabet chant P8, 9   
Do P7 bottom half
Play alphabet card game
   
Have a great week! 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿