2019年5月25日土曜日

Lesson Report Phonics-1 May 24th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, May 25, 2019.  
It is very hot today!
Picture Dictionary Unit 8(3) Getting Aroundの単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
先週4つの文を書きました。
今回は The firetruck is big.  The bridge is long.を書きました。
絵を見ながらこれらの文をリピートしてみましょう!
Phonics ではP8, 9の アルファベットchantを練習しました。
カードをひいてP8, 9の通りに発表しました。Good work everyone! 
小文字の練習をし、P11BINGO対決をしました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 8 Getting Around ()
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Write 2 new sentences
Phonics  Book1 Practice alphabet chant P8, 9   
Chose a card and present  Do BINGO P11

Have a great weekend! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿