2019年5月18日土曜日

Lesson Report Starter May 17th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, May 18, 2019.  
How are you today?
Picture Dictionary Topic 1(6) The AlphabetAa- Rrの単語を練習しました。
カードをひいて当たった文字の単語を2個発表するといった難しい事もしましたが、皆頑張ってくれました。
Good work!  
Let’s go! Student BookではP 10Iiの単語を今週も学習しました。
Isabel, ink, igloo, insect の単語はしっかりと言えるようになりました!Wonderful!                
Let’s go! Workbook P11 Hi! How are you? I’m fine. をパートナーと練習しました。大きな声で発表もしました。
MEL Schoolでよく聞かれる質問なので上手にできました!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 1 The Alphabet  (6)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Read words together.  Review A-R words
Let's Go student book P11 and workbook P10. 
Practice words;  Isabel, ink, igloo, insect  
Read and pronounce

Have a great week.  
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿