2019年10月5日土曜日

Lesson Report Phonics 2 October 4th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, October 5, 2019.  
It is a very sunny day!
Picture Dictionary Unit 22 (1) の単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
squirrel は発音もスペルも難しいです!
mouse の複数はmice 覚えておきましょう!
New words をノートに書く宿題を忘れずにしましょう。
Phonics 2  Unit 2  Vowel Diagraphs P36を復習してから、ノートに書きました。
全部書けましたか?次回はUnit 3に入ります。
2B The Elephant Driver P 27, 28 を学習しました。次回は音読リレーをします。
Kiso Eigo ゼロ Lesson 23 Where's the cat?  It's on the box. / It's in the box.  / It's under the box. / It's near the box. 前置詞の入った文を復習しました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 19  Fall in the Forest  (1)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Write new words in the notebook for HW
Phonics 2    review   Do P36   Write in the notebook
2B  The Elephant Driver  P27, 28  
Kiso Eigo ZERO  Lesson 23  Where's the cat?  P25  review

Have a nice weekend!  
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿