2019年10月11日金曜日

Lesson Report Starter October 11th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, October 12, 2019.  
The weather is terrible today!

Picture Dictionary Topic 4 (2) Colorful Sea Creatures ではCDを聞きながら単語をリピートしました。ワードゲームもしました。色や様々な生き物の単語を頑張って暗記しました。shell, crab が難しかったですね!
Let's go! Student BookではLesson 13 Ff 子音に入りました. Ff, Fay, finger, foot, fanを覚えました。Let's talk! では What shape is it? It's a circle.  It's a square.  It's a triangle.  It's a rectangle . Q and Aの練習をしました。 
Feet の単数はfoot でしたね。
Let's go! Workbook P30, 31の問題を解きました。
宿題:色塗りとFfの練習を完成させてください!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 3 Colorful Sea Creatures ()
Listen to the CD , repeat, sing the chant. Play word game.
Let's Go student book P32, 33 
Workbook Lesson 14

Stay safe this weekend!  
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿