2019年10月21日月曜日

Lesson Report Starter October 18th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, October 19, 2019.  
The weather is rainy and chilly!

Picture Dictionary Topic 4(3) Colorful Sea Creatures ではCDを聞きながら単語をリピートしました。1人づつ単語を暗記し、ボードに書きました。
集中して短時間でスペルを暗記出来ました!
Good work everyone!
Let's go! Student BookではLesson 14 Ll 子音を学習しました. Luke, lamb, lemon, lionを覚えました。Let's talk!ではWhat shape is it? It's a star.  It's a diamond.  It's a heart.  It's an oval. Q and Aを練習しました。単語が母音で始まる名詞ではa anに変身しました!
英語の大切なルールです。覚えておきましょう!(a lemon,  an oval)  今までに習ったshapeを復習しました。
What shape is it?  It's a triangle.  It's a square. 等 のQ and Aの文を作り、練習しました。
Let's go! Workbook P33, 34の問題を解きました。
宿題:色塗りとLlの練習を完成させてください!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 3 Colorful Sea Creatures (3)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. Play word game.
Let's Go student book P34, 35 Workbook Lesson 15

Stay warm this weekend!  
See you on October 25th.  
Don’t forget your costumes!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿